Furlan

Teatro&Scuola

Il Progjet Teatro&Scuola, ideât dal Ent Regjonâl Teatrâl dal FVJ, al nas intal 1988 par rispuindi aes esigjencis de scuele su la fonde dai gnûfs programs ministeriâi de Scuele Primarie che a àn introdusût inte didatiche diviersis dissiplinis leadis intal specific al lengaç teatrâl. La idee di fonde e je stade, e e je ancjemò, chê di creâ  in forme organiche e continuative une schirie di iniziativis teatrâls indreçadis ai arlêfs e ai insegnants de Regjon Friûl Vignesie Julie.
Teatro&Scuola però nol è dome une rassegne itinerante di spetacui ma un progjet articolât in diviersis propuestis, costruidis su la base di esigjencis e direzions specifichis des scuelis dal teritori.
Teatro&Scuola al è un grup di lavôr formât di professioniscj e esperts dal setôr che a vuelin jessi un reâl supuart organizatîf e progjetuâl pe scuele.
Al è ancje un sît internet li che si cjatin li schedis dai spetacui proponûts, la ufierte detaiade dai laboratoris pai insegnants, i gnûfs progjets speciâi ativâts ogni an e i spazis interatîfs.
Dal 2009 la Consulte Culture de Comunitât Culinâr, componude dai Assessôrs ae Culture dai Comuns di Buie, Cjassà, Colorêt, Cosean, Dignan, Forgjarie, Feagne, Maian, Murùs, Osôf, Ruvigne, Rivis Darcjan, Sant Denêl, San Vît di Feagne e Trep Grant, e à volût inviâ un rapuart cul mont scolastic promovint e finanziant, in gracie dal sosten dal ERT, une rassegne di iniziativis teatrâls indreçadis aes scuelis de infanzie, primarie e secondarie di prin grât e ai insegnants dal comprensori culinâr.
Lis placis di Buie, Feagne, Maian, Murùs e Sant Denêl e ospitin, ogni an scolastic, plui di 1000 fruts dal teritori cul fin di svicinâju al mont dal palc teatrâl, educantju ae scolte e ae vision come esperience sogjetive di incuintri cu la art intal so sens plui grant: une esperience fate di emozions, di spiete, di cognossince cu lis personis che fasin vivi une compagnie, fate di ridadis, batudis di mans, piçulis pôris, fate di contâsi ae fin ce che ognidun al à racuelt intal spetacul, fate di imagjinazion che si met in vore ben prime de zornade dal spetacul e che daspò e continue a cori par tant timp.

Par altris informazions: www.teatroscuola.it

Anche per l'anno scolastico 2012/2013 il programma della rassegna di spettacoli per le scuole dell’infanzia, primarie e secondarie di primo grado della Comunità Collinare del Friuli è finanziato congiuntamente dai 15 Comuni aderenti al Servizio Associato Cultura e dall'ERT FVG.

La rassegna, dislocata territorialmente, si struttura in un’offerta più ampia possibile di titoli per tutte le fasce scolastiche e propone alcune delle migliori produzioni per bambini e ragazzi sul territorio nazionale.
In dettaglio di seguito il calendario della rassegna:
 

  • 31/01/2013  Spettacolo “la pecora nera” a cura della Compagnia Teatro Distinto (Alessandria)
    San Daniele del Friuli – Auditorium La Fratta, ore 9 e 11
    Per le scuole dell’infanzia

  • 11/4/2013   Spettacolo “LA GATTA CENERENTOLA” a cura della compagnia Oltreilponte Teatro (Torino)
    Moruzzo – Auditorium Riedo Puppo, ore 9 e 11
    per la scuola dell’infanzia e primaria

  •  20/2/2013   Spettacolo “L’ISOLA” a cura della compagnia La luna nel pozzo (Ostuni - Brindisi)
    Majano – Auditorium Comunale, ore 10
    per la scuola primaria
  • 18/2/2013   Spettacolo “FACCIAMO LA DIFFERENZA” a cura della compagnia Erbamil (Ponteranica - Bergamo)
    Buja – Casa della Gioventù, ore 10
    per la scuola primaria e secondaria di primo grado

  • 4/2/2013    Spettacolo “IL VECCHIO E IL MARE”
    A cura della Compagnia La luna nel letto (Ruvo diPuglia - Bari)
    Fagagna – Sala Vittoria, ore 10
    per la scuola secondaria di primo grado

 

 

Le scuole che desiderano partecipare agli spettacoli devono inviare la scheda  scaricabile dal sito www.teatroescuola.it sezione download e trasmettere via fax 0432/204882 o via mail info@teatroescuola.it.